Egendesignad blogg!

Ni har väl inte missat att båda jag och Bella har designat om bloggarna? Vi har inte bara bytt färger osv, vi har lagt in egna headers! Inte illa va? Ett stort tack till Webkocken som lägger tid på att bryta ner webdesignandet i små bitar på ett så pedagogiskt sätt att även web-idioter som jag kan få det lite finare på sidan! Jag bugar ödmjukast!

Melwin! Jag hjälper Dig med detta så Du också kan få det så fint!




Inatt har jag varit duktig och låtit Bella sova i sin egen säng trots att El Sambo jobbat natt. Första gången sen vi fick hem Snäckan för 5 månader sedan som jag sovit ensam i sängen! Låter kanske inte som en större bedrift när man är över 30 att sova själv... men det var minsann inte lätt att låta bli att lyfta upp Bella när jjag gick och lade mig inatt  :)



Nu är det dags att styra upp dagen. Går fortfarande i morgonrock och det är väl lite väl flum-flum när klockan är ett på eftermiddagen... Sen ska jag hinna med några tackkort till innan Bella vaknar och ska ha mat.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

haha.. man tackar o bugar.. trevligt att höra att det tycks om det jag gör... och att du får ut lite av det med..=)

tack för inlägget med!

2008-01-21 @ 19:04:38
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0