PISS-MÄSSA!

Nu har El Sambo åkt till Sthlm. Tjyv-tjockt släp och knökad bil. Då lämnade vi ändå ett par skidor och en kneeboard hemma. Två pallar skickade vi i måndags.  2 veckor ska han vara av. Inte roligt att vara utan Bella Bellissima så länge  :(   Han var inte glad min store starke Brandman.

Om 2 dagar lämnar jag henne också... visserligen bara till måndag men i alla fall.

Bella ska vara hos Mormor och Morfar på helgerna när jag också ska vara på mässan. Hon kommer att ha det hur bra som helst, det vet jag. Bortskämd kommer hon bli den lilla fisen... Promenader på stan, shopping, bus och lek hela dagarna! Men det skär ändå i hjärtat på en Mamma som ännu inte varit utan sin Prinsessa en enda dag eller natt sen det lilla livet kom till jorden...

Jag får sluta mesa mig.

*suck*

Kommentarer
Postat av: GUM

Det är bara att vänja sig. Min stora tös åker till London
morgon och har för avsikt att stanna där ett helt år!!!
Ha det bra i Stockholm

2008-02-27 @ 23:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0