Trött...

Jisses så trött jag är just nu. Både El Sambo och Lilla Bella Bambina sover på soffan. Men jag väntar tills det är dags för bingen. Tänkte låta Bella sova till midnatt innan jag väcker henne för blöjbyte och mat, sen hoppas jag hon sover 5 timmar så jag får lite sammanhängande sömn.
Idag har hon visserligen sovit mycket under dagen, men jag har jobbat med PWS så jag har inte vilat ändå. Jag får väl skylla mig själv antar jag. A och O är att sova när bebisen sover, det har man ju läst i "boken".
Hon är snäll för det mesta vår lilla Prinsessa. Visst kniper det i magen på henne ibland, och då är hon såklart inte så glad, men hon är inte speciellt skrikig. Hon kan vara på väg att bli lite bortskämd med att bli buren... gillar inte alls att ligga på täcket och underhålla sig själv. Måste jobba lite på det så hon inte blir som sin morbror. Honom var de tvungna att kånka på precis hela tiden annars gallskrek han. Och det var ingen liten klump att släpa runt på, han var en riktig liten prost! Jag tror faktiskt att han vägde lika mkt då som han gör nu, med den skillnaden att han nu är 125 cm längre och alltså mager som få!  ;)   Bara skojar Brorsan! Du har nog gått upp lite sen dess...

Imorgon kommer Mojjan och Pappsen (och Lillebror om han orkar...) och hälsar på. El Sambo ska köra cross med Elvis och Nisse så jag och Bella är hemma själva. Kan bli trevligt med lite sällskap då. Får hoppas att Snäckan är vaken lite då. Båda gångerna Mojjan varit här har hon sovit som en stock hela tiden.

En liten bild på min skatt avslutningsvis... i famnen på sin G-mormor Sivan!

image146

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0