Tidiga mornar...

ja, min kära söta dotter är tydligen en morgonmänniska. Det brukar vara dags att å upp klockan halv sex om morgnarna. Liiite tidigt tycker jag men det tar Bella Bus ingen hänsyn till!

I lördags var det ju kalas för Morbor Sassa. Vi skramlade ihop till ett fallskärmshopp till honom! Hans min när han öppnade presenten var helt obetalbar!!! Helt plötsligt såg stora starka macho-Steffe väldigt "liten" ut  :)  Färgen liksom försvann lite från ansiktet på honom. Men han återhämtade sig efter ett tag, och dagen efter tyckte han nästan att det skulle bli roligt sa min Far. He he... själv tycker jag det verkar ascoolt! Men visst, det är lätt att tycka när det inte är man själv som ska göra det. Jag har ju hoppat bungy-jump för många år sedan, men det är skillnad på 60 och 4000 meter... Men jag tvivlar inte på att hoppet blir av. Sassa är en tuffing!!!

image148

Dags att göra sig redo för att gå till BVC.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0