Självförsvar för Bebisar?

Lär de ut självförsvar för bebisar på BB när man inte märker det? Min dotter kan det nämligen och det är inte jag som lärt henne... Vi låg och småpratade lite i sängen Bella och jag och hade det allmänt mysigt. Jag skulle busa lite med henne och kröp på alla fyra mot henne samtidigt som jag sa "Nu kommer jag och tar Dig!" När jag sekunden därefter böjde mig över henne för att ge henne en puss, small det bara till! TJOFF!!! En vänsterkrok rakt i ögat fick jag! Jäklar vilken fullträff hon fick in! Det gjorde banne mig ont! Men jag insåg det lustiga i situationen att få pyngel av ett spädbarn så jag kunde inte annat än gapskratta! Och när jag tänker efter är jag glad att den reaktionen kom från henne när någon "Kommer och tar henne"...

Ikväll har hon varit väldigt stissig. Det spritter i hela henne och hon är ledsen och inte nöjd med någonting. Inte kommer hon till ro att sova heller. Varför kommer alltid dessa nätter när El Sambo jobbar???


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0