Djävulens påfund!!!

image155

Ärtor!!! Vad är det för jävla påhitt??? Små, gröna fula och jävligt äckliga! Varför ska restauranger envisas med att stoppa dessa små elaka sakerna i alla röror och sallader??? Jo det ska jag tala om... DET ÄR BILLIG UTFYLLNAD!   SNÅLE-MAT!!! Finns det ärligt talat någon som på fullaste allvar kan säga att ärtor är gott? Ok, ätbart får Ni gärna säga, men gott? Nej så ta mig tusan att det är. De smakar ju egentligen ingenting men har en mjölig, mosig och läbbig konsistens som får det att vändas i magen på mig... BLÄÄÄÄ!!!!
Käkat på Zeke's med jämna mellanrum och brukar då ta en Kackling. Gott, men lite irriterande att behöva pilla bort de små gröna elakingarna. Häromdagen bjöd El Sambo på Zeke's och jag tänkte att jag testar nåt annat för att komma ifrån ärtjävlarna. beställde en Elvis istället. ta mig fan om den inte var full av gröna helvetes-kulor den också! Jamen ge upp!!!Satt och pillade mig fördärvad. Hade en grön modell av K2 i skala 1:2 på plankan när jag var klar. detta är ju vansinne gott folk. det måste gå att protestera någonstans. Ärtor är fan värre än Macke-Donkans sura gurkskivor som 87% av alla människor plockar bort från hamburgaren.

Troende menar att allt levande, även från växtriket, är skapat av Gud och därmed ska respekteras och vördas etc etc... BULLSHIT! Ärtor är grönsaken från helvetet! När Bella äter riktig mat ska jag ALDRIG tvinga henne att äta denna fruktansvärda så kallade mat!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Aida

äh, de e ju goda ju! särskilt i pasta carbonara :D

2007-10-28 @ 00:09:26
URL: http://ghabby.blogg.se
Postat av: Angelica

What, dom är ju super goda:D

2007-10-28 @ 00:13:27
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Asa Eden

Nej vet hut kvinna! Ärtor är ju jättegott! I kastrull med lite olivolja, lök & vitlök. Peppra och salta = Gott!

2007-10-28 @ 00:18:25
URL: http://www.silvia.blogg.se
Postat av: Therése

Jag kan fortfarande inte hålla med. GODA??? Det är ju ingen smak i dem överhuvudtaget!!! De är helt menlösa!

2007-10-28 @ 02:18:29
URL: http://theresian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0