THE TRUTH...

Ok... så här ligger det till...


1. Jag har dödat en kattunge. SANT!
Jag var bara dryga året när jag hemma hos mina föräldrars bekanta gjorde ett magplask över deras lilla kissemiss och manglade den totalt. Den dog inte direkt utan låg och kved ett antal timmar och avled senare av vad jag tror var inre blödningar... I'm going to hell...

2. Jag har medvetet köpt stöldgods. FALSKT

3. Jag har träffat Hasse Aro. SANT

Hasse och en vän till hohom handlade av oss på båtmässan för ett par år sedan.

4. Jag har kört bil olovligt utan körkort med en äldre kompis. SANT
Det var Kimme-Mannen som lät mig köra hans mammas "micro-bil" på parkeringen vid Silverbergsplanen efter rugbyträningen innan han körde mig hem. Jag var 17 år och livrädd!

5. Jag har ätit rå sill. SANT
Usch ja... det var på studentlekarna på stan hemma i Ronneby och jag var såklart inte helt opåverkad av alkohol... En sill i ett långt snöra skulle genom alla kläderna på samtliga i klassen och om man efteråt bet huvudet av sillen samt svalde någon del av den fick klassen extrapoäng. Jag hade ju brutit benet och kunde inte göra så många fysiska lekar så jag fick offra mig. Jag käkade även margarin... C har ju rätt... jag AVSKYR sushi och har även skrivit nån sån kommentar här tidigare... Nu vet ni varför!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mmm...ville väl minnas det där med sushin! ;o)

KRam C

2007-05-03 @ 18:26:43
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0