Aj, aj, aj...

Nu är Theresian på ganska dåligt humör faktiskt. Har fått jätteont av ischias-nerven på ena sidan. det började igår och resulterar i att jag är rörlig som en pigg 80-åring ungefär. Inte roligt alls.
Redan för 2 veckor sedan började jag känna att utsidan av vänsterlåret liksom "sov" och var alldeles domnat när jag vaknade om morgnarna. Men det var först nu ikväll som jag kopplade ihop det med de nya besvären. Jag snackade med Mojjan om det och hon har haft liknande besvär och krämpor. Hur som helst ska jag ringa doktorn imorgon för detta går jag bara inte med på! Kan ju varken gå ordentligt eller ens resa mig från soffan/sängen utan att det tar tvärstopp. Smärtan skjuter som blixtar genom benet. Kunde inte gå till jobbet idag och det känns inte alls bra eftersom det är jag som är vikarien... Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0