JAG VILL SOVA PÅ MAGE!

Jösses vad jag längtar efter att kunna sova på mage! Just nu får jag ingen vidare nattro faktiskt. För det första så ligger jag obekvämt hur jag än gör. Jag stöttar med kuddar och täcke till höger och vänster men det hjälper bara marginellt. För det andra så vaknar jag och måste på toa precis hela tiden. Sista 2 nätterna har varit hemska. Mellan midnatt och 7 i morse var jag uppe 5 eller 6 gånger! Och för det tredje är det så grymt varmt! El Sambo envisas ju med att vilja ha sovrumsdörren stängd också... Men, när jag har varit på toa frsta gången lämnar jag sovrumsdörren öppen resten av natten. Det märker han inte av eftersom han sover då  :)

Det känns om om Knodden växt 50% de sista dagarna. Hur jag än sitter/ligger/står så trycker det precis överallt, på alla håll! Känns som om jag bär på en mastodont-bebis! Ibland vill jag bara skrika "NU ÄR DET INTE  ROLIGT LÄNGRE". Men så fort jag tänker så , hör jag min käre vän och kollega "GUM" säga det hon alltid säger om man inte tycker nåt är kul: "Roligt och roligt, griser ska inte ha roligt. Griser ska ble julskinka"  :)

Nu är det iaf dags att göra ett nytt försök till en god natts sömn.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: GUM

Nej, just det. Hurra för Emil och pappa Anton!
Förresten, vem sa det skulle vara roligt? Med tanke på att jag har två tonåringar kan jag säga att ha dem i magen var det lättaste av alltihop men knappast det roligaste. Fast ibland önskar jag att jag kunde stoppa tillbaka dem, livet skulle vara väldigt mycket lättare då. Kram GUM

2007-06-27 @ 18:40:24
Postat av: Theresian

Dina tjejer som är så snälla!!! I alla fall på mina lektioner
:)

2007-06-27 @ 20:49:39
URL: http://theresian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0