HALLELUJA

Tredje natten i rad med hygglig sömn! Det hjälpte att gnälla i bloggen. Skönt att vara i alla fall lite utsövd när man stiger upp.

Igår blev lille Melwin 2 veckor. Inte klokt så fort tiden går. Det betyder ju samtidigt att vi är två veckor närmare vår lille bebis... Är i vecka 34 nu så det är bara 1 1/2 månad kvar... Inte klokt. Mår fortfarande bra. Är som sagt var bara väldigt otymplig och tung. Orkar inte så mycket. Sen har jag fått karpaltunnelsyndrom. Mina händer fullständigt domnar bort med jämna mellanrum, framför allt när jag vaknar på morgonen. Men det gör ju inte ont, och det försvinner om jag håller händerna rakt upp och öppnar-stänger dem några gånger.

Nehej... frukost!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0