Busy Weekend!

Oj oj oj... vilken helg... Inte många minuter man suttit ner.
I fredags var det Dubbel-student i Ronneby. Kusinerna Madde och Johanna, aka Dosan och Dockan, tog studenten och det firade vi såklart! Efter utsparken blev det fest i hyrd lokal med god mat och god dricka! Undertecknad drack Alkoholfri skumpa och det var supergott! Men det måste medges att det kändes konstigt att dricka bubbel med magen i vädret... Det ser ju inte så snyggt ut heller  :)

   

På lördagen var det El Sambos tur att bli firad. Med  blommor, presenter och lite mat och cheescake med jordgubbar kalasade vi ännu en dag. Lilla I var väldigt intressrad av bebisen i magen, och den lille Knodden fick många pussar och blev väl klappad hela dagen. Lilla I till och med sjöng och spelade för honom! Är hon go eller???




Igår, söndag, var det crosstävling i Jämke och det gick jättebra för El Sambo! Han blev tvåa i första heatet och femma i andra. Det innebar en sammanlagt tredjeplacering och det var El Sambos första pallplats! Alla som kommer 1:a, 2:a eller 3:a i heaten får blommor! Jag var så stolt över min lille skitgris (det kallas inte för "Dirt-bike" utan anledning) och självklart var det jag som fick blommorna :)

 

Nu ska jag sätta upp fötterna en stund, de ser ut som två ballonger mer eller mindre...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0