VECKANS VURPA...

... gjorde stortjocka jag igår nere på Maxi. Regnblött golv och blankslitna Foppa-tofflor var ingen bra kombination kan jag säga. Stackars enögda El Sambo hann ju inte se vad som hände heller. Helt plötsligt försvann jag liksom bara från hans sida  :)  Ja jisses. Kan även tillägga att kombinationen foglossning-spagat inte heller är nån höjdare. Sträckte ljumsken ganska ordentligt och hade därför lite problem igår kväll så fort jag skulle röra mig.
Men inte heller en sån grej fick Knodden att vilja komma ut. Vilken envis unge!

Nu ska vi snart till CSK med El Sambo och kolla ögat igen. Nu ska blödningen ha lagt sig så doktorn kan se hur pass skadad linsen egentligen är. Jag håller tummarna för att allt ska se bra ut och att han ska slippa kvarstående men.

Avslutar med ett citat från Tommy Körberg och hans konsert i Berwaldshallen:
"Latin är ett språk som läkarna använder, VIRUS är ett ord som de översätter med inte fan vet jag"

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0