Regn regn regn

"It's raining it's pouring,
the old man is snoring.
He went to bed
and bumped his head,
and couldn't get up in the morning!"

image117

Så sjöng vi alltid med kidsen i Mission Viejo när det var sånt här väder. Oftast till ackompanjemang av Barney & Friends. Det öser verkligen ner. Egentligen tycker jag det är ganska mysigt när det regnar så här och jag är ledig. Då brukar jag gå och lägga mig en stund och bara slumra och lyssna på regnet mot fönsterrutan. Men nyss ringde vaktmästaren och störde min slummer... min duschdraperistång har kommit så de ska sätta upp den åt mig. De var här nyss, men hade inte bågfil och borrmaskin med sig så de fick gå och hämta det. Första gången jag träffar denna vaktmästaren. Den gamle, Roger, slutade för ett tag sedan. Denna nya killen heter också Roger så det är ju lätt att komma ihåg, men han har skönare dialekt för han är Göteborgare! Nåja, hur som helst så hade han nån sommarvikarie med sig så vi får se om de lyckas få upp duschstången!

Annars händer väl inte så mkt idag. Peter ska fixa dekaler till Conny och till Tim, sen får jag väl hjälpa till att rensa antar jag  :)
Skulle vilja scrappa lite också, Har ju bara gjort en enda sida till Dockan, men jag har inte framkallat foton ännu så det går liksom inte. Gjorde en sida igår med en av hennes magbilder och den blev jättefin. Men jag kan ju inte lägga ut den här eftersom det ska bli en doppresent...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0