Kalas

Igår hade jag kalas. Vi var 15 stycken så det var lite trångt. Men som det heter: "Finns det hjärterum så..."

Fick finfina presenter. Underbar morgonrock, ny kalender, scrap-kit, likörlas till min samling, cool ljuslykta, superbra vattenkaraff med glas, pengar, set med köksknivar mm.
Även Knodden fick massa fina kläder. Bl a en kanoncool joggingoverall och Laban-outfit.

El Sambo var en ängel och basade i köke ver maten. "Pastagratäng a la Station 100". Moni och Mika slavade under hans ledning. TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN!
Mormor fixade tåtran. Utan deras hjälp hade jag inte rott iland det.Fy vad trött och är nu för tiden!

Liten fin bild på Isan när hon skrämmer min kära Mor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0