Jag är nu bekräftat ett fetto!!! :)

Japp, nu har jag fått det bekräftat. Jag är en riktig tjockis! Var hos barnmorskan idag och har nu passerat den övre gränsen för "normal tillväxt".
-Det såg jag redan i lördags, sa Mormor. Tack för den   :)  Det är bara att hoppas att detta betyder att det blir nedkomst tidigare än beräknat! Håll tummarna för det!

Knoddens hjärtljud var 152. Eftersom det råder "diskrepans" så fick vi ett sista ultraljud nu på tisdag. Då får vi se om det är Knodden som är stor eller om det är jag som samlar vatten. Jag tror på det sistnämnda eftersom mina händer och fötter ser ut som de gör...

El Sambos öga... ja vad kan jag säga? Han får ont när han anstränger sig, så han ligger mest still. Han sa att det kändes i varje steg när vi gick till MVC idag. Stackaren. Vi var på apoteket och köpte en ögonlapp åt honom. Så nu har jag en alldeles egen pirat här hemma :)  Släng Dig i väggen Jack Sparrow!

Nu ska jag fixa en utlandsbetalning till POD.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0