Snodd från NIHAOMA

Rolig liten lista jag snodde från NIHAOMA som i sin tur snodde den av nån annan...




A) Fyra jobb som jag haft:

1. Lärare

2. Kassörska

3. Boklådebiträde

4. Redaktionspraktikant



B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Sällskapsresorna

2. Harry Potter (ettan)

3. Mobergs Utvandrar-epos

4. Ronja Rövardotter



C) Fyra platser jag har bott på:

1. Kristianstad

2. Karlskrona

3. Mission Viejo

4. Ronneby



D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:

1. CSI

2. Vänner

3. Law & order

4. Boston Public



E) Fyra platser jag har semestrat på:

1. Kos

2. London

3. Las vegas

4. Orlando



F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:

1. Aftonbladet.se

2. buf-online.kristianstad.se

3. kristianstadsbladet.se

4. kanal5.se



G) Mina fyra favoritmaträtter:

1. pannkakor

2. hemmagjort potatismos med creme fraiche

3. taco

4. Mojjans köttfärssås



H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. en solig varm strand

2. mitt i en ljuv dröm...

3. i en jacuzzi med ett glas champagne i handen

4. andra sidan mitt examensarbete :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0