Jävla Fyllo!

Idag är jag grymt trött. Gick och lade mig lite sent eftersom jag saomnat på soffan tidigare på kvällen. En stund efter det att jag hade somnat vaknade jag av att någon skrek/ropade. Jag fattade ingenting först, yrvaken som jag var. Men sen hörde jag att det kom utifrån. En mansröst som höll ett jäkla liv. El Sambo som satt uppe och jobbade kom in i sovrummet och tillsammans öpnnade vi fönstret för att spana in vad som var i görningen.
Då visar det sig att en fyllo går och ropar på nån jävla "Janne" (lät det som), och men jämna mellanrum bara ropade han "läten".

-JAAAANNEEEEEE... ÅÅÅÅÅHHHH..... JAAAANNEEEE.... OOOOOOOO.....

El Sambo ropade åt honom att hålla käft och gå och lägga sig. Tror visserligen inte att fyllot hörde honom, men han började dra sig iväg, så det tog en stund, men sen var det nån annan stackare i ett annat kvarter som fick nattsömnen förstörd. Härlig start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0