Här snor vi från höger och vänster...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

*8




Vilken svordom använder du mest?

* satan



Äger du en Ipod?

* nej, en halvkass mp3



Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

* imorgon... 06.48




Hur många resväskor äger du?

* vet inte, 2 kanske... men sambon har fler




Använder du flip flops även när det är kallt ute?

* nej, har alldeles för kalla fötter




Var köper du dina matvaror ifrån?

* mestadels MAXI



Skulle du hellre ta bilden än att vara med påbilden?

* jag gillar både och, vill dock ej posera i profil...



Vilken var den senaste filmen du såg?

* eeh... ICE AGE




Har någon av dina vänner barn?

* Ja




Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

* Beror på vinstsumman... men snackar vi storvinst så ett hus!




Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

* Nej




Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

* ingen aning, den har inte varit igång på länge. Sambon spelar alltid musik på datorn




Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

* Vanlig mjölk, mellanvarianten



När var senast någon stötte på dig?

* nittonhundrafrösihjäl nån gång tror jag ;)



Vad åt du till middag?

* korv med mos



Använder du huvtröjor?

* Ja, Jetpilot och Gatorboards :)



Kan du vissla?

* jajjamen




Vem var den senaste som ringde dig?

*Lillebrorsan. Ham vill ha hjälp med att köpa en Gibsob Les Paul, Standard, Cherry Sunburst!



Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?

* Bergbanor och fria fall



Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

* Såklart!



Vilket riktnummersområde befinner du dig i?

* 044



Tittade du på tecknat när du var liten?

* Ja, tecknade pärlor och Fantastiska Wilbur var favoriterna!



Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?

* Hallå!!! Jag bor i Kristianstad! Vi har Domus och HM typ...



Hur många syskon har du?

* En liten bror... huvudet längre än mig visserligen...



Är du blyg inför det motsatta könet?

* Är inte känd för att vara blyg nej...



Vilken film kan du alla replikerna till?

* Ronja Rövardotter och Sällskapsresan




Äger du några band-t-shirts?

* Inte nu längre. Men när jag var 9 hade jag en Sweatshirt med Herrey´s!!!



Hur många stolar står runt dittköksbord?

* 4



Läser du för skojs skull?

* Oh ja! Jag är ju svensklärare för tjyven!



Pratar du några andra språk?

* Engelskan flyter bra efter 9 månader i California!



Diskar du din egen disk?

* Ja... det är ju ingen annan som gör det.



Har du gråtit offentligt?

* Oh ja! Jag är en riktig grinolle!




Har du en stationär dator eller en laptop?

* El Sambo har båda delar som jag friskt använder.




Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

*Kan tänka mig en tjusig Kinesisk drake!



Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

* Tycker jag inte är nödvändigt.



Kan du kasta macka?

* Självklart!




Har du någonsin varit på Jamaica?

* No man!




Vem har du med på BIO?

* El Sambo, och ibland följer Nisse med!




Vem var din favoritlärare?

* Oj... på lågstadiet var det Titti. Högstadiet Ingegärd Westrup och på gymnasiet Börje Sundås och Lars Olsson.




Vad har du för väder?

* Småregnigt och trist.



Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?

* Jag blir så illa tvungen. El Sambo går i tattu-tankar...




Har du en blogg?

* hallå... Du läser den nu!




Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

* Inte en susning... gillade inte skolan då faktiskt.



När sov du senast på golvet?

* Hmm sov på golvet i släpet när vi var på jetskitävling på Orust i somras!



Vilken är din favoritdrink?

* Pina Colada baby!



Gillar du din boende situation?

* Haja... de få la duga!




Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

* Många! Sover sällan tillräckligt.




Äter du frukost dagligen?

* Nästan aldrig.




Är dina dagar fullbokade och stressiga?

* Inte just nu med tanke på att jag är arbetslös :P




Vilken är din favoritfrukt?

* banan




Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

* Vad hette det? kalo-vaddå?




Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

* Enligt körkortet blir jag 31, men det tror jag inte på!



Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

* Beror på var och när jag skriver.



Tror du på liv på andra planeter?

* Javisst! Naivt att tro nåt annat.



Vem gjorde dig arg senast?

* El Sambo. DAGLIGEN! Men jag älskar honom ändå! :)



Tror du att gud är en man eller kvinna?

* Varken eller. Finns Gud så är det ingen person.



Vad var det senaste du åt?

* Korv med mos.



Hur valde dina föräldrar ditt namn?

* Det vet de egentligen inte. Men om jag varit en kille skulle det blivit Thomas.



Gillar du senap?

* Ja, men bara på korv i bröd.



Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?

* Inget. jag klappar ihop och tjuter istället.




Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

* UTAN TVEKAN!



Sover du på sida, mage eller rygg?

* Snurrar som en väderkvarn, men oftast på sidan när jag ska somna.




Har du någonsin köpt något från ebay?

* Nej




Tycker du om att krama folk?

*Ja, men inte vem som helst!




Skulle du säga att du är trendig?

* nej det kan jag inte påstå.



Äger du en digitalkamera?

*Japp!




Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?

* Avböja vänligt men bestämt.



Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?

* Han Solo, Harrison Ford var grymt snygg som ung!




Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?

* Ja.



Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

* Oj. MÅNGA! Läser mycket biografier om hemska livsöden så det grinas en hel del.



Tycker du att du är attraktiv?

* Nej



Vad är du allergisk mot?

* Katter, kvalster, timotej, björk, engelskt rajgräs (fråga mig inte vad det är men enligt doktorn är det så)och så inbillar jag mig att jag är nötallergiker.




Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

* Upp till var och en. Jag dömer ingen annan.




Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

* Inte en chans! I just LÖÖÖÖÖÖV meat!



Vill du ha helt mörkt när du sover?

* Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0