HERREJÄVLAR VILKET VÄDER!

Jösses alltså... jag körde El Sambo till jobbet eftersom jag behöver bilen för att köra till revisorn i eftermiddag. Eller hur? Den bilen får stå där den är nu. Helt ärligt, brandstationen ligger mindre än en kilometer bort och jag höll på att inte ta mig hem igen. Vid vanliga infarten till vår gata hade en bil satt sig i snön så där kom jag inte in, vid samtliga 3 andra infarter var det så högt med snö att jag själv hade satt mig om jag ens försökt ta mig in där. Jag fick köra ner längre på söder och parkera andra sidan kanalen. Där hade som genom ett under, vinden blåst två parkeringsfickor fria från snö. Detta är det sjukaste jag sett. Ska nog ut efter lunch och ta kameran med mig! Återkommer ev med bilder!

Ta det väldigt piano om ni måste ge Er ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0