Jolly Dolly

Sitter och sjunger och diggar till min senast inköpta cd  "The very best of Dolly Parton". Just nu är det "Islands in the stream" med Kenny Rogers och jag bara älskar den! Väl spenderade 139:-

image128

Goda nyheer! El Sambo's öga är mkt bättre och sjukskrivningen övergick idag officiellt till semester. Skönt. Pupillen ser nästan inte ut som hos en crack-pundare längre och synen är avsevärt bättre. Igår började han köra bil igen. Det lutar även åt att han faktiskt kör tävlingen i Skivarp på lördag. Detta har jag blandade känslor inför... Jag är rädd om honom och tycker å ena sidan att han bör vila ordentligt innan han börjar fresta sig för mkt fysiskt. Å andra sidan vet jag hur han längtat efter detta, och det finns en rejäl risk att nån av de resterande tävlingarna missas pga att Knodden har skön timing. Så det är väl bara att gilla läget och låta honom gasa på lördag  :)

Igår kväll kom Familjen Strövelstorp inom när de körde hem från Blekinge. Kul att träffa dem igen. Lille Alx växer som sjutton! Han blir snart 10 månader. Stora killen ju!

Imorgon är det MVC igen. El Sambo står åt sidan till förmån för Mojjan. Det gillade hon. Så imorgon ska Knodden få hjärtat avlyssnat av Mormor  :)    Dockan och Melwin följer nog med också så det ska bli roligt. Ja Pappsen följer såklart med också. Ska baka en smarrig chokladkaka om en stund som får goja till sig riktigt smarrigt till imorgon... mums!

El Sambo spelar X-box med Nisse så jag har stängt in mig på kontoret en stund. Nu ska jag slösurfa!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0