tre saker...

3 saker som jag gillar:
** marabou mjölkchoklad, massage, varma bad

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
** våld, knivar, mörker

3 viktiga saker i mitt rum:
** mobilen, sängen, min kalender

3 slumpvis valda fakta om mig:
** fotfobi, älskar popcorn, fruktansvärt slarvig med pengar

3 saker jag vill göra innan jag dör:
** resa, skaffa hus, hoppa fallskärm

3 saker som jag kan göra:
** gå ner i spagat, gå på mina dubbelvikta tår, spela "Dagny" på Ukulele

3 saker som jag inte kan göra:
** räkna mmed moms och procent (matte är helt jävla ologiskt enligt mig), komma ihåg saker, backa med släp

3 saker som jag säger mest:
** SLUTA PETER!, "tuggummit!!!" (är man lärare så är man), var rädd om dig

3 kändisförälskelser:
** Jon Bon Jovi, Bruce Springsteen, Carl Lewis ( vid 8 års ålder!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0