(Mor)far och (Mor)mor

image75

Imorgon kommer mina päron på besök. De blivande morföräldrarna alltså. Det blir väl en lunch på stan eller en fika i hemmets lugna vrå. Trevligt, trevligt.

Idag har jag d0nat lite här hemma. Tvättat en hel del, skurat diskbänken med nåt sånt där mirakelmedel jag köpte på båtmässan för några år sedan. "Diskbänken blir blank och fin och desstuom vattenavvisande". Som om den sög åt sig vatten annars då eller?

El Sambo är lite sliten idag och somnade på soffan efter jobbet. Han kan väl få sova en stund. Han har varit på utbyte med Hässleholm idag och visst haft nån orientering på sjukhuset. Låter fruktansvärt uttröttande...  ;)

Nu ska jag ut och ta hand om mina blommor på balkongen!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0