Fotoframkallning

Ja jösses, jag har inte framkallat bilder på snart 2 år tror jag. Det är inte klokt. Har börjat samla ihop en mapp med bilder att framkalla och det känns som om det kommer att bli en dyr historia. Och tidskrävande! Bilderna ska ju sättas in i album och skrivas till också. Hur som helst tyckte jag en del passade sig för bloggpublikation också!

image70
Undertecknad retar Lillebror för att hon kör Corvette och inte han! Det är min vän Moni's sambo Mika som har en sån läcker bil! 350 hästar under huven och han ger mig nycklarna som ingenting och sa "Kör en runda Du". El Sambo blev likblek i ansiktet... Han hade visserligen också provkört, men i Mikas sällskap. Jag fick ta Moni på en tur. Coolt var det i alla fall!

image71
Den här lilla Donnan är enligt min mor väldigt lik sin Pappa H till utseendet. Jag håller med. Men här ser vi att det inte bara är utseende-generna som gått i arv. Hon ser ju ut att ha full koll på det här med datorer hon också!

image72

Min kusin J, även kallad KAJ (internt skämt), tog studenten för snart 2 år sedan. "Så fin hon var" tänkte jag när jag hittade kortet på Pappsens dator, "men vem är det som står bredvid henne?" Efter nån minut insåg jag att det var jag själv! Kan inte komma ihåg den frisyren alls!

image74
Ibland när man tittar på foton upptäcker man saker man inte såg i sökaren. Som här när jag ville föreviga Lilla I  på 2-årsdagen med sin nya dockvagn... Först senare såg jag att Storasyster M ser sur ut som tjyven och har en underläpp i samma storlek som Texas! Ser jätteroligt ut tycker jag! Tillägas bör dock att hon faktiskt inte var ett dugg sur, hon busar bara med Morbror P!



Ja, som Ni ser är det en väldigt blandat kompott som jag ska sortera och scrappa in i mina album...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0