AAAAAAAAHHHHH!!!!!

AAAAAAAAHHHHH!!!!!



Vilken dag! Allt har gått käpprätt åt helsefyr. Teknisk utrustning fungerar inte, konstiga människor ringer och söker mig och sen ringer vi om varandra hela dagen (jag vet fortfarande inte vad de ville...), elever beter sig som snorvalpar, ont i nacken, material måste beställas, 3 utvecklingssamtal och jag vill bara dra täcket över huvudet och gråta! JAG SLUTAR NU!


Så, nu känns det lite bättre. Men jag har känt mig ungefär som Edvard Munchs "Skriet" hela dagen. Bläää...


El Sambo är iväg och spelar match. Själv ska jag sätta igång med att halsband som en arbetskamrat ska ge till sin kära hustru på födelsedagen på torsdag. Är egentligen för trött men har ju lovat. Har fått lite nya pärlor idag också så det ska nog bli ganska skoj i alla fall...


Återkommer vid stabilare mental hälsa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0