Prinsess-Pyjamas-Party!!!

Prinsess-Pyjamas-Party!!!

En kväll i rosafärgens tecken! Jag och Mikisen har haft en kanondag. Jag hämtade Snäckan på dagis, sen var det buss till Lund, en korv och en Slush i Pressbyrån innan tåget gick till Kristianstad. Både Mikisen och undertecknad slocknade strax efter Höör...

När Morbror Brandman hämtat oss åkte vi hem och fräshade upp oss, vinkade av Morbror när han körde till jobbet och tog en spree på stan! Inhandlade tiaror och cerise nagellack samt käkade på Trendie. Just det... hyrde Narnia på Mixen!

Efter badet var det pyjamas, prinsess-smycken och Tiaror på! Sen målade vi tånaglarna, käkade popcorn och kollade på film. Vi hade jättemysigt med täcken och kuddar framför tv:n. Lite chokladpudding med rosa grädde slank också ner... och rosa hallondrocka i champagnegöas. Är man prinsessa så är man!

Det blev lite senare än vanligt för Lill-Sessan, men så somnade hon på två röda också när hon lagt sig tillrätta under Mosters prinsesstäcke från IKEA!

Nu är det bara "den elaka styvsystern" som är vaken fortfarande. Sitter och skriver på min jobbansökan som jag ska lämna in imorgon. Alltså... jag vet ju att jag är grymt bra på typ allt... men jag har ändå svårt att formulera det på pappret... Nåja... jag får ta en paus nu och sen läsa det på nytt om en liten stund och se vad jag tycker.

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0