när en man är riktigt förkyld...

... är det ingenting mot hur jag har det nu. Inte nog med att man ska dras med diverse bakterier som jag inte ens vågar spekulera i var de kommer ifrån, det sätter sig på örat också. Det gör ont, det spränger, det slår lock och det påverkar balansen! Folk tror jag är på lyset mitt på blanka dagen. Men vaddå? Får inte en högstadielärare ta sig ett par järn när det är sportlov? Gud ska veta att man kan behöva det ibland...


Nog med gnäll! Det är måndag och det betyder tv. Spela in Prison Break på Trean (vad är det med farliga killar som gör dem så lockande och spännande?) samtidigt som jag kollar CSI på Femman. Härligt med folk som gräver i lik, undersöker blodrester och glasbitar som naglat sig fast i ögongloberna på offren. Ja, det säger kanske mer om mig och mina vridningar än om programmet. Jag bjuder på det.


Får väl zappa lite och kolla in dam-kronorna också. Jag är ingen fan av damhockey annars men de har ju trots allt tagit sig till final. GIRLPOWER!


Tv, nässpray och två ipren sen sover jag som en baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0