VINNAREN!!!

VINNAREN!!!

Som min kära svägerska redan noterat var det undertecknad själv som vann elevernas omröstning om vem av lärarnas som var bäst klädd igår! Man tackar, man tackar!
Men som min goa vän Moni brukar säga... "Therése gör ingenting halvdant. Det är allt eller inget." Sen kommer historien om hur jag efter att ha slagit sönder min mobil på jobbet, gick på Grands på "Glitter och Glamour"-fest. Första pris var en sprillans ny mobil... och strax efter halv tre på natten kliver Therése in genom lägenhetsdörren med en ny mobil i handen. Detta får jag höra ganska ofta från Moni :)


Ikväll ska vi ha lite trivselkväll med min mentorsklass. Alltid kul att träffas, men jag är riktigt seg idag så det är ju inte jätteroligt att stanna här till halv tio ikväll... Nåja, det är bara imorgon också kvar sen är det avslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0