Inge vidare...

Studiedag idag och jag har så ont i halsen att jag bara vill hem och lägga mig och sova bort dagen. Men hallå... att stanna hemma efter en personalfest finns bara inte. Och nej... jag ÄR INTE bakis. Jag har verkligen megaont i halsen och känner mig allmänt hängig.


Men personalfesten var kanontrevlig. Italienska buffé från Frerdholms. Den föll väl inte mig i smaken visserligen, men det beror på att jag inte är nåt vidare förtjust i det grekiska eller italienska köket. Jonas Svensson och Emil Sigfridsson underhöll och det var riktigt bra. Jag måste ödmjukt erkänna att Sigfridsson är en mycket bättre artist än jag gett honom credit för. Killen kan ju verkligen sjunga.


Men nu är det dags att knalla bort till matsalen. Vi ska prata IUP med hela skolan. SKITROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0