Hemma från jobbet

Jag är fortfarande hemma från jobbet och det är nervpåfrestande. Jag har grymt långtråkigt och eftersom jag har svårt att sova kan jag inte slagga bort dagarna heller. Hungrig är jag såklart, men när det känns som om jag sväljer taggtråd varje gång jag sväljer avstår jag ändå gärna från mat. Jag känner desperationen lite eftersom det är en vecka kvar till betygen ska sättas. JAG BEHÖVER VARA PÅ JOBBET. Men vad gör man när man inte klarar av det? Febern i sig gör att jag inte fixar det. Och även om febern går ner måste jag bli bättre i halsen så jag kan få något i magen och bygga upp lite energi så jag orkar jobba. Kan för övrigt tillägga att så länge jag har så här ont i halsen är jag faktiskt ganska gnällig så jag tror att varken kollegor eller elever skulle uppskatta mitt sällskap just nu. Fråga El Sambo om ni inte tror mig...


Ok, dags för en dos peniccillin och alvedon och sen tillbaka till bingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0