C H R I S T E R F U G L E S A N G - min hjälte!

Cool kille

Jag var en av dem som satt uppe inatt för att få se Christer Fuglesang få göra sin efterlängtade rymdfärd. Och jag var en av dom som skrek "NEEEEEJ" när beskedet kom att uppskjutningen sköts upp... (ha ha)
Jag är kanske barnsligare än de flesta, men jag satt spänd som en fjäder och var nog lite "stissig" som A hade sagt, men jag tycker det här är ashäftigt!
Det är verkligen en stor grej det här med Fuglesang och rymden. Fatta att lilla mesiga Sverige har fått med en kille på Discovery! WOW!
Vi satt och snackade om det här med rymdflygningar, El Sambo och jag, och vi är helt oense! :) Han skulle inte för alla pengar i världen få för sig att sätta sig i en raket och lämna jorden. Jag däremot skulle inte tveka! Fy f-n vad coolt att få åka ut i rymden. Tänk att se vår planet så långt uppifrån som en blåaktig liten boll. Jag tror jag skulle blivit religiös på kuppen alltså!

Vi såg ett program om Christer häromkvällen, och det egentligen en ganska cool kill. Nörd? Javisst! Men R.E.S.P.E.K.T. för killens kunskaper (han är ju grymt smart) och ödmjukhet.

Jag håller på Dig Christer. Det är verkligen Din tur. Och jag ska sitta uppe varje natt som ett nytt försök görs för att se när Du ger Dig av! LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0