Betygshysteri...

Oj oj oj! Sista dagen för betygen och snacka om anstormning. Jag ljuger inte om jag säger att jag igår och idag fått in 25 olika arbeten... bilder, bokrecensioner och noveller. Dessutom har vi haft en del eftersläntrare som gjort svenskprovet idag. Tack och lov kom en tidsfrist för inskrivningen av betygen tills måndag. Nu slipper jag sitta kvar på jobbet till 8 ikväll.... Kan ta hem lite i helgen och fixa till det innan måndag morgon.

Nästa vecka har vi 80-talstema på skolan. Vi har sagt åt eleverna att fixa tidstypiska kläder och ha på sig på onsdag. Det de inte vet är att vi i personalen klär ut oss på måndag när vi startar upp det hela! Vi har skaffat grymma outfits! Jag ska ha högt skurna jeans med kilar och en grön midjekort kavaj med volang och axelvaddar. Obligatoriskt tuperad och stenhårt sprayad lugg tillsammans med en sned-tofs blir pricken över i. Och så lite blå ögonskugga såklart. Det ska bli hur kul som helst! Jag åter kommer (kanske) med foto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0