All alone

jaha då var jag ensam igen. El Sambo har precis åkt till jobbet. Han var lite halvpurken eftersom han misstänkte att de skulle åka och sälja kalendrar igen. han var visst inte så sugen på att stå i kylan (om 9 plusgrader nu kan kallas kyla en vecka in i december) på Maxis parkering och truga på folk Brandmannakalendern.
Hur som helst så är jag solo i 24 timmar framöver. Jag tänkte ta itu med lite julförberedelser. Brukar inte göra det så här tidigt men eftersom jag jobbar till 21 december och dessutom ska ha julmiddag hemma vill jag vara ute i god tid. Inte så kul att få ett nervöst sammanbrott av stress och tidspress självaste julafton inför familjen...
Nehej... disken väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0