LillSnäckan glad och mysig!

LillSnäckan glad och mysig!



Tänk om livet alltid vore så enkelt som när man är nio månader. Man får mat så fort man blir hungrig, man kan sova precis när man vill, folk gosar och kelar med hela dagarna och man har inte en enda räkning att betala. Låter underbart. Fast jag skulle nog sakna att ta mig att glas vin då och då... och inte får man äta choklad heller... nej förresten, jag är nog rätt nöjd med att vara trett... eh.. tjugofem.



Men en bra dag har vi haft. Kompisen Madde, hennes Lilla Julia och jag. Varit på stan och shoppat en mössa med Aristocats! Inte illa. Och käkat grillad kyckling och glass till efterrätt. Mums!



Sen blev det en tur till till stan för att hälsa på Optikern. El Sambo kraschlandade nämligen på mina glasögon häromkvällen och de har inte riktigt varit sig själva sen dess... Men nu är de som nya igen!



Imorgon blir det kalas när lillebror fyller... år. Tacos blev vi lovade. Sen bär det av till Lomma för att barnvakta M och I när A och H ska på party! De små ska få vara uppe så länge de vill och äta jättemycket godis och dricka litervis med läsk!!! (Jag vet att Du kommer att läsa detta A!)



C Ya All!

Kommentarer
Postat av: Reisan@home

Vad sa du att El Sambo hade gjort?!? Fy lillebror! Nu får du sitta 31 minuter på den stickiga skämsmattan.

Hujedamej! Men jag tror nog att de små tjejerna ska få gå och lägga sig innan vi sticker iväg... hmmm.... ingen dum idé.

Hälsa M och gratta honom från oss också! ;-)

Kram, Annika

2006-04-21 @ 21:56:35
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0